Nestle płatki LION

Gdy zobaczyłem na półce nowe płatki Nestle LION wiedziałem, że nie opuszczę sklepu bez nich. Baton LION smakuje mi, dlatego pomyślałem że recenzowane płatki równie będą mi smakować. Czy rzeczywiście tak było? Zapraszam do dalszej części tego wpisu.

 

W środku opakowania znajdziemy płatki dwukolorowe, żółte (karmel) i brązowe (czekolada). No cóż okazało się, że płatki w ogóle nie przypominają charakterystycznego LION'A. Smakują bowiem jak zwykła czekolada i karmel razem zmieszane.
Opakowanie 125g wystarczy dla dwóch dorosłych osób na jedną porcję. To nie dużo, ale przynajmniej są sycące.
Osobiście nie jestem zwolennikiem płatków śniadaniowych, dlatego prawdopodobnie do nich już nie wrócę.

Moja ocena
3/5. Sutki nie stoją i dupy mi nie urwało.

2 komentarze:

 

Obserwuj mnie

Blogroll

Durszlak.pl