Kinder Country

Batonik Kinder Country

Przedstawiam krótką recenzję znanego i zarazem pysznego batonika Kinder Country. Opis ze strony producenta:
Kinder Country to baton z mlecznej czekolady wypełniony mlecznym nadzieniem z dodatkiem ziaren 5 zbóż: jęczmienia, pszenicy, orkiszu, ryżu i kukurydzy.


Batonik Kinder Country
Wartości odżywcze:

 


Ostatnimi czasy jest to batonik, po którego najczęściej sięgam. Smakuje naprawdę wyśmienicie. Przypomina mi się sytuacja kiedy to zjadłem 5 batoników na raz, po prostu nie mogłem się oprzeć smakowi ;-)

Batonik ponadto podobno jest zdrowy, dzięki temu że zawiera w sobie 5 zbóż. Wątpliwe jest to czy faktycznie jest taki zdrowy, no ale niech im będzie...

Uważam, że cena jest normalna. Koszt jednego batonika to 1,20 PLN (na stacji paliw!).

Batonik Kinder Country

Batonik Kinder Country

Batonik Kinder Country


 

Moja ocena - 5/5
Cena - 1,20 PLN

Jeśli spodobał Ci się ten post, kliknij "LIKE!"

7 komentarze:

 

Obserwuj mnie

Blogroll

Durszlak.pl