Adrenaline Mountain Dew

Na pierwszy ognień leci napój energetyzujący Adrenaline Mountain Dew (czyt. Adrenalin Małten Diu). Napój od jakiegoś czasu gości na polskim rynku, a ja postanowiłem podzielić się kilkoma zdaniami na jego temat.


Wartość odżywcza: 
  • Energia - 157 kJ (38 kcal)
  • Białko - 0 g
  • Węglowodany / w tym cukry - 9,5 g / 9,4 g
  • Tłuszcz / w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 0 g / 0 g
  • Błonnik - 0 g
  • Sód - 0 g
Witaminy:
  • B2 - 0,499 mg
  • B12 - 0,25 ug
  • Kwas pantotenowy - 0,416 mg
Z czym nam się kojarzy ta puszka? Ano, z popularnym napojem Mountain Dew. Producent fajnie wykombinował, że dolewając do zwykłego napoju trochę "energii" może dobrze na tym wyjść. Przede wszystkim nie musi od samego początku promować nowego produktu, bowiem ten jest pod marką Mountain Dew. 



Produkt zawiera dodatkowo ekstrakt z żeń-szenia (warto poczytać o pozytywnych walorach tej roślinki).


Jak samkuje? Dla mnie jest bardzo smaczny, ale często spotykam się z opiniami że jest ohydny. Czuć delikatnie kwasowość, dzięki któremu nabiera charakteru i nie smakuje jak wszystkie inne napoje energetyczne. 

Jak pachnie? Produkt jest praktycznie bezwonny. Przynajmniej ja nic nie czuję.

Moja ocena
Daję 4. Uważam, że jest to udany produkt. Fajnie pobudza, miło smakuje i nie kosztuje krocie. Polecam.

1 komentarze:

  1. Co do smaku to zgadzam się, że jest niezbyt przyjemny, ale za to skutecznie pobudza. :)

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwuj mnie

Blogroll

Durszlak.pl