Mamba


Gumy Mamba znają chyba wszyscy, a w szczególności dzieci. Pamiętam jak byłem małym chłopcem to zawsze chciałem żeby mama mi je kupowała na okrągło. Dziś już spożywam ich znaczniej mniej, ale podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami dotyczącymi tych gum.

 
Opakowanie zawiera 6 małych mamb, a każda z nich jest zapakowana w osobny papier. Jest to wygodne gdyż nosząc je w spodniach nie będą nam się przyklejać do ich wnętrza.

Mamba produkowana jest w różnych smakach, tzn. truskawka, malina, pomarańcza i cola. Ja akurat recenzuję smak pomarańczowy. Muszę przyznać, że jest bardzo słodka, osobiście nie czuję smaku pomarańczowego. Szybko się rozpuszcza w ustach. Posiada jedną dość poważną wadę, guma Mamba lubi się przyklejać do zębów...


Generalnie jest to dość udany produkt. A na pewno bardzo popularny. A Wam jak smakuje?
 
Cena - około 2 zł
Moja ocena - 4/5

2 komentarze:

 

Obserwuj mnie

Blogroll

Durszlak.pl