T-Water Lemon od Tiger

woda energetyczna T-WATER

Marka TIGER weszła na rynek z zupełnie nowym produktem nazwanym T-WATER. Produkt skierowany jest do osób, które aktywnie wykorzystują swój dzień. T-WATER, to woda energetyczna, która zawiera w sobie tyle samo energii ile jest w jednej puszcze TIGERA.


 

Dostępne są dwa rodzaje smaków: klasyczny oraz cytrynowy. Miałem okazję wypić kilka butelek T-WATER o smaku cytrynowym i to na nim głównie się skupię. Zanim jednak przejdę do właściwej recenzji produktu wspomnę, że w slangu twater oznacza
wydzielinę wydobywającą się z kobiecej waginy w czasie, gdy jest seksualnie pobudzona
No cóż, być może jest to celowy zabieg marketingowy albo wpadka niewiedzy producenta.

 

woda energetyczna T-WATER

Wróćmy jednak do recenzji produktu. Woda energetyczna T-WATER LEMON w smaku jest bardzo delikatna, lekko czuć posmak cytrynowy. Akurat mi to pasuje, gdyż nie lubię szczypania w język. Bardzo efektywnie pobudza i przy tym nawadnia organizm. Niestety nie doszukałem się na etykiecie ile jest mg kofeiny. Musimy zaufać producentowi, który deklaruje, że T-WATER pobudza tak samo jak puszka TIGERA.

Woda energetyczna TIGER

Osobiście uważam, że jest to produkt bardzo dobry. Zdecydowanie wrócę jeszcze nie raz do niego. Idealnie nadaje się jako woda spożywana w trakcie treningu.

 

Moja ocena: 5/5
Cena: 2,99 PLN za 700 ml

Jeśli spodobał Ci się ten post, kliknij "LIKE!"

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwuj mnie

Blogroll

Durszlak.pl